RiRi’nin vukuatları bitmiyor. Yeteneği, sansasyonelliği ve müthiş sahne şovlarıyla kendini artık bir marka haline getiren ve üstüne üstlük niş pazara değil, her kesme hitap eder hale gelen Rihanna, Harper’s Bazaar Arabistan’ın kapağında hayli kapalı, oryantal ve abartılı haliyle yer aldıktan sonra şimdi de Jalouse’un kapağından el sallıyor bizlere.
“Bu kare bize tanıdık geldi,” diyenler gayet haklılar! Malumunuz RiRi, Mart ayında Paris Moda Haftası’nda gerçekleşen Givenchy show’una katılmıştı ve bu kapaktaki şık ve muzır Givenchy by Riccardo Tisci siluetiyle kadrajlara yakalanmıştı. Bir paparazzi karesi, parizyen bir moda dergisinin kapak karesi olma adına ilham verici bir rol üstleniyorsa; bundan alameti farikası birbirinden eksantrik tavırlar takınarak hedef kitleyi tavlamak olan RiRi’yi sorumlu tutmak gerekiyor aslında.
Biz mi? Uzun cekete, kapak karesindeki şık yüzüklere ve bol paçalı o pantolona vurulmuş durumdayız. Ve pek tabii, yaramaz RiRi’ye!
-F.matic News-