2014-11-13

Swissôtel The Bosphorus'un 'Farklı' Kampanyası: "Lezzetin Adını Sen Koy"









İsviçre konukseverliği ile bilinen ve misafirlerine daha iyi& daha şık hizmet vermek adına yenilenme süreci içinde olan Swissôtel The Bosphorus, İstanbul, sosyal medyadaki takipçilerinin ilgisini çekecek nitelikte bir kampanyaya imza atıyor. Bu heyecanlı kampanya, otelin yenilenen ve sunduğu hizmetlerle büyüleyen ana restoranı için.

Facebook üzerinden yayınlanacak olan "Lezzetin Adını Sen Koy" adlı yarışmada; katılımcılar, ekrana gelen görsellerden ilham alarak restoranın ruhuna uygun buldukları bir isim yazıp gönderecekler. İki hafta kadar sürecek olan bu yarışmada, dünya lezzetlerinin yer aldığı ve Boğaz'ın kalbinde bulunan yeni restorana en iyi ismi bulan talihliler, İstanbul'un  büyüleyici manzarasının tadını harika hediyelerin eşliğinde çıkartacaklar. 

Açık mutfak düzeni, zamanı değerli olanlar için sunulan 'Grab & Go' hizmeti ve bir Pazar klasiği olan lezzetli brunch'ları ile tüm misafirlerinin ihtiyaçlarını karşılaşmaya yönelik tasarlanan bu yepyeni restorana ismini verip, muhteşem hediyelere sahip olmak için yapmanız gereken tek şey, otelin Facebook sayfasındaki yarışmaya katılmak. 

Gelin ödüllere bir bakalım:

Birincilik Ödülü Jakuzi Suit'te iki kişilik haftasonu konaklaması

İkincilik Ödülü: Yeni restoranda iki kişilik akşam yemeği

Üçüncülük Ödülü: Pürovel Spa&Sport'ta rahatlatıcı masaj  

Lüks atmosferiyle pek çok çekici detayı bir araya getiren Swissôtel The Bosphorus, İstanbul'un şık ve güzel ödüllerle dolu yarışması kaçırmayın!

Swissôtel The Bosphorus, İstanbul- Facebook: 

-F.matic Like-